bilder från festen

kan inte säga mer än EUW*100000000000den underbara drycken som jag tess och jesper blandade ihop, den smakade typ som eftersmaken av spya. blä. det var tyop ingen som smakade tyvärr :(lite vätska i... euw ida, david, jeppi och mattiassötnosarna ida och david :Dinsidan av tess kort :Dmin och lisas present^^ vi köpte även badbomber och ansiktsmask :Djespers present :) det var ett armband med hjärtan och örhängen som hörde till :) det var så grymt gulligt och snällt av honom men inte så konstigt ^^ de är ju ihop :D idas present halsband och armband :Dtess present :) ett gigantiskt kort :Dtyp badgrejer :D
ljus av mattias:) luktar vanilj :Darmband
också armband tror jag :PHAHAHAHAHAHA en pruttkudde av david :P

förlåt att du inte ser så bra ut på alla bilderna :P <3

Kommentarer
Postat av: nadia

jag bryr mig inte! :D <33

2009-07-27 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0