Ojoj!

Nu har jag inte skrivit nåt på två dagar... inte bra. Igår var jag i stan med mattsson efter skolan och kollade på gitarrer :D bilder kommer :D Idag efter skolan åkte jag Ellen och Soffia in till stan för att kolla i två olika affärer om hygienen m.m. och efter det åkte jag till allum där jag träffade tess :D

Efter allum gick jag, mamma och Anita till viktväktarna efter hela två veckor för mig. På de två veckorna hade jag gått ner 2,4 kilo :D jag är riktigt stolt över mig själv och jag har börjat använda en storlek mindre på kläder för jag är så bäst xD

Imon ska vi ha prov på rotfrukter i skolan och jag har inte pluggat än så det ska jag göra nu sen blire att sova :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Kika gärna in på min blogg och ge mig förslag på bra jullåtar!:D



Kram!

2009-12-02 @ 14:17:27
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0