Dagar!

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar eller lagt in bilderna från veckan "/ ska göra det snart men hinner inte nu. Igår tog jag vaccinet mot sprutan så jag har varit ganska hängig därav att jag inte skrev igår...

Imon åker jag och mamma till huvudstaden :) Där ska vi träffa några kompisar och bara ha det mysigt och gå på julmarknader :D Så det kommer inte bli några inlägg i helgen heller... när jag kommer hem på söndag ska jag försöka skriva om alla dagar som jag missat :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova :D hoppas eran helg blir bra :D

massa pussar perre♥

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Tack bra förslag:D

2009-12-05 @ 12:51:49
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0