Är hos Leo!

Jag och mamma har åkt från mormor och morfar nu och landat hemma hos Leo :) Har aldrig varit här innan så det är kul att få se hur han bor, det är fint om ni ville veta xD Jag sitter i hans vardagsrum och lyssnar på Erik Grönwall på spotify och så messar jag med Oscar :D Mamma och Leo sitter i köket och jag tror de diskuterar/bråkar... Inte så kul. Jag måste gå på toa också men för att komma dit måste jag gå förbi köket och jag vill inte störa dem nu så jag får hålla mig istället xD

Hemma hos mormor och morfar gjorde vi inget annat än atta äta, prata och öppna lite presenter. Nicklas, Ronja och Casper fick 400 kr var av mormor, morfar och mikael. Jag fick muffinsformar med roliga mönster på och en receptbok på småkakor av mormor och morfar :) De hade sparat en julklapp bara för att det inte skulle bli orättvist mot mig när de andra öppnade paket :) Så söta är de <3 :D 

Senare ska väl jag och mamma åka hem och då blir det att sova tror jag nog för jag är helt slut efter dagen och natten ;) Inte bra att vara uppe till klockan sex på morgonen när man ska bort xD

pussar perre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0