Allum!

Haha jag fick ett tips av sam om vad han skulle heta när vi la till ur så jag ändrar nu det till sur istället för samur xD

Min och Therese dag började inte så bra idag... Vi skulle ta bussen till allum klockan tio men hon vaknade tio och jag vaknade halv elva för att hon ringde xD Sen gick vi till smycka för att jag skulle köpa en berlock men då fanns inte just den :( Sen gick vi till gina tricot för att köpa leggins till mig men då fanns inte min storlek i dem, men som tur var hittade jag ett annat par... Efter detta åkte vi vidare till donken för att tess skulle äta :) Där satt vi och fick en flumattack av något slag och skrattade åt allt och tog massa "fina" bilder på tess (a) Senare kom Ida :) När hon hade kommit såg vi att Casper från Arvingarna satt och åt bara typ två bord ifrån oss :O Jag som då älskar dansband blev helt : waaaahhh (galen) (a)
Efter donken åkte vi tillbaka och köpte varsin tröja :D På Idas stog det : Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker, på tess stog det: Jag är inte full jag är bara i kemisk obalans och på min stog det: Sprit löser inga problem, det gör inte mjölk heller xD Sen åkte vi hem :D

När jag kom hem åt jag en blandning mellan frukost och middag för jag åt bara en banan på morgonen så man kan säga att jag var extremt hungrig. Efter det åkte jag hem till Nadia och hon spelade lite gitarr och jag försökte sjunga men det gick inte så bra xD alla låtar var för höga eller för låga xD otursdag kan man säga xD

Nu sitter jag bara här hemma och är trött, ska nog ta och sova snart så bilderna får ni en annan dag när jag orkar lägga upp dem :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Gustav

Dansband? omg! Aja, smaken är som baken...

2009-12-30 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0