16-aug-2009

Ojoj... vaknade inte förrän kl 12 idag "/ tror inte jag skulle ha vaknat innan 13 om inte farfar skulle ha ringt mig 12 :( jag sov så skönt, fast det är ju inte så smart av mig att sova bort den sista veckan som man är ledig...

Idag ska jag och mamma hem till farmor och farfar för att äta middag och umgås lite =) ikväll vet jag inte vad jag ska göra "/ så är det någon som  känner för att träffa mig så är det bara att höra av sig =D vet bara att om jag är hemma så kommer jag få vara upp ensam för mamma kommer lägga sig tidigt idag, hon börjar jobba imon :P  hehe stackars henne :P

Imon är det exakt en vecka kvar till jag börjar skolan och jag längtar =) ska bli så skönt at få en ny klass med nya människor men att ändå ha mattsson och amanda på samma skola =D På onsdag ska jag till skolan för att prova arbetskläder så vi får se hur alla personer verkar vara =) hoppas det blir kul i alla fall =D
=D

Menmen nu blir det att hoppa in i duschen så man känner sig lite fräsch =D

HIHI pussar perre

Kommentarer
Postat av: melanie

skönt att börja om en vecka, själv börjar man imon :( men de blir kul :)

2009-08-16 @ 18:56:32
URL: http://melaniejanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0