Prison Break

Satt precis och kollade på mitt älskade prison break <3 Blev skit sur och ledsen nu...
Kan inte fatta hur de kunde göra att han skulle vara död... :@ Jag började gråta bara för det... :$ Asså han var ju huvudpersonen i det hela så man kan inte döda honom :'( Han har alltid varit den mest smarta och SNYGGA... börjar typ gråta igen nu (patetisk). Efter det har slutat så säger de att det kommer tillbaka nästa vecka "/ dom kan ju inte ha det utan Michael... Michael Schoelfield ÄR prison break... Tror inte det kommer bli lika bra igen men kommer inte sluta titta "/ måste kolla hur det går för Lincon nu istället...Jag blir så irriterad. Men älskar det <3
Min älskade serie <3
ÄLSKAR
Min ÄLSKADE Michael Scholefield / Wentworth Miller <3<3
ÄLSKAR DIG <3<3

men ska nog ta lugna mig nu och försöka sova snart, åker ju till malmö imon :D:D kommer sakna alla vänner :D älskar er <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Massa pussar och kramar <3

perre <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0