Mys

Det blev ingen bio ikväll :( men det blir kanske imon istället :) Jag åkte in till stan där jag och mamma gick till paprika och åt (mums) sedan gick vi och kollade runt på lite skor :) älskar skor, fast köpte inga ska göra det i malmö :D sedan gick vi vidare til biografen för att kolla vilka filmer som skulle börja :) tyvärr så började den tidigaste kvart i nio och vi orkade inte vänta, istället gick vi vidare till espresso house för att fika :) vi köpte var sin frapino (typ smoothie) och en chokladboll :) så satt vi där och mös :D

Mitt självförtroende har förbättrats jättemycket på typ en vecka :D det är bara för att förra veckan (tror jag) så gick jag till allum och då var det en comviqkille som ville ju mig något (för comviq) och man behövde vara 18 för att få den, här är konversationen:

Killen: Har du comviq?
Jag: Aa.
Killen: Kontant eller abonemang?
Jag: Abonemang.
Killen: Hur gammal är du?
Jag: 15
Killen: Oh fan det trodde jag inte om dig...
Jag: Haha (generad)

Det var det första som fick självförtroendet att bli bättre men sen hände det något idag igen på espresso house:

Killen: Det är äntligen fint väder nu :)
Jag: Aa det är härligt.
Killen: Det är bra för alla som har semester nu, tänk de som inte har det... De är nog lite arga nu.
Jag: Aa, hahaha
Killen: Har du semester nu?
Jag: Jag är ledig från skolan :)
Killen: Jaha, hur gammal är du?
Jag: 15
Killen: Oj, jag trodde lätt att du var 20. Hoppas du tar det som en komplimang?
Jag: Aa det gör jag.

Så nu har jag fått mycket bättre självförtroende :D

Nu ska jag nog bara ta det lugnt hemma med boken eller tv:n :D

perre

Kommentarer
Postat av: Mattsson

HAHAHAH cafékillen stötte ju lätt!

2009-08-06 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0