Michael Jackson <3

Idag skulle Michael Jackson ha fyllt 51 år... Även fast han gått bort så tycker jag att ni alla där ute ska ta och tänka på honom. Han har betytt så mycket för musik branschen och kallades ju (som alla vet) för The King Of Pop. Michael Jackson kommer alltid finnas kvar hos mig <3 Det är ingen person man kan glömma av ,han är en av sin sort och ingen kommer klara av att göra allt som han gjort, defenitivt inte lika bra i alla fall. Alla människor kommer ha kvar lite av hans musik i själen för det är inget som kan försvinna.
<3 ÄLSKAR <3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3 ÄLSKAR <3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3
<3 ÄLSKAR <3
<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3
Nu ska jag ta och göra mig i ordning innan Helen, Frida och Fredrik kommer =) Kommer lyssna på Michael samtidigt =D

<3 Michael Jackson in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0