Malmö

Okej... Nu ska ni få veta vad som hänt i Malmö och få lite bilder :)
I tisdags kom vi fram till Malmö kvart över 2, då gick vi till hotellet och checkade in :) Efter det gick vi ut för att fika och sen börja shoppa :D
Zara 79 :-
=)
Zara 79 :-
=)
Zara 79 :-
=)
H&M 79,50 :- och 129 :-
=)
På kvällen :)
<3
Det var från tisdagen =)

På onsdagen tog vi tåget över till Danmark =) Köpenhamn, där fortsatte vi att shoppa och gå i massa affärer =D
Ett hus och en ful buss :P
=)
Ett annat hus :P
=)
Danmarks Oxford street :P =D
=)
Några hattar i en affär =) fick mig att tänka på Torsten =D
=)
Sen gick vi in i ett köpcenter som hette ILLUM... Jag och mamma kallade det för danmarks NK :P
=)
Det var högt "/
=)
Det behövdes många rulltrappor för att ta sig högst upp :P
=)
Jag hittade en jätteSNYGG klänning där för 800 :- så fick tyvärr inte köpa den :'( skulle jag ha haft så mycket pengar själv så skulle jag köpt den med en gång =D <3 ÄLSKAR den <3
ÄLSKAR <3<3<3<3<3
Vi såg massa dyra butiker som vi/jag självklart var tvungen att kolla i =D
<3
Louis Vuitton<3 De hade till och med en vakt precis innanför dörren "/
<3
Chanel=)
=)
Birger Christensen=)
=)
Burberry=)
=)
HAHA de hade nedräkning på hur lång tid man hade på sig att gå över gatan innan det slog om till rött igen :P
:P HAHA
Den enda tröjan jag hittade i danmark :(
Newyorker 79 danska 112,97 :-
=)
Köpte också nya solglasögon =) så nu ska mattias få mina gamla :P han tycker de är så sköna =)
Synd bara att man kan se mina ögon "/
Vet ej affärens namn "/ 99 danska 141,57 :-
<3
Lite utsikt i Malmö =)
<3
Så här såg man ut på kvällen när man skulle ut då =D
=)
Min drink =) <3
=D <3
Det var onsdagen =)

På torsdagen gick jag och köpte ett par skor  som jag ska lämna tillbaka "/ de var inte så snygga som jag trodde "/ tur att jag köpte dem på din sko =)
Din sko 299 :-

Efter att jag köpt skorna tog vi bussen hem till mammas kompisar Carolin och Camilla =D (har inget kort tyvärr) Sedan bar det av till tågstationen för att äta och sen åka hem =D

När vi kom hem åkte vi och hämtade suss sen tog vi det bara lugnt =) det var skönt efter att vi hade gått i tre dagar "/

Idag har jag tagit det lugnt med min bok =D vid 5 kom farmor och då började vi grilla och hade det mysigt =D nu ska jag nog ta och sova snart =) efter att jag har läst lite :P

HIHI perre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0