Kläder...

Igår var jag, mamma och farmor på allum för att hitta lite nya saker till mig :) Jag behövde nya skor och en jacka och jag hade tur :) jag fick det plus en innejacka och ett par jeansleggins :D:D fast det var inte så dyrt, vet inte om jag ska vara glad för det eller tycka att mamma var snål :P

Jackan <3
min älskade nya jacka :D <3
Skorna :D <3
woho :) mina skor :D<3
Innejackan :D <3
min nya innejacka :D <3
Jeanslegginsen :D <3
ÄLSKAR <33

älskar alla nya plagg <3

hos farmor har jag inte gjort så mycket mer än att se på tv och gå ut med hundarna "/ inte så jättekul menmen. Farfar är hemmma nu också :D han mår bra <3
Imon vet jag inte vad jag sak göra men hoppas jag får träffa någon kompis :D saknar alla <33

Men nu ska jag sätte mig och äta ben & jerry´s (phish food) och tänka på tess <3

perre

Kommentarer
Postat av: melanie

vart är skinjackan ifrån och va kostade den:)? den va jättefin:)

2009-08-05 @ 15:20:47
URL: http://melaniejanni.blogg.se/
Postat av: melanie

oj va billig den var, fanns de många:)?

2009-08-05 @ 18:58:42
URL: http://melaniejanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0