Första dagen som gymnasist!

Idag var jag i skolan för att bli uppropad och träffa klassen =) Jag går nu i LP klassen 1B =) Jag har pratat med vissa tjejer och de verkar jättetrevliga =D  Vill någon veta mer detaljerat så får de fråga mig :P =) När vi hade fått veta vilka som var i klassen gick vi till vårat klassrum och fick säga våran adress och sen gick vi på rundvandring... Jag kommer typ aldrig hitta runt :O Det var så mycket salar och våningar allt bara gick i cirklar typ :P Vi kollade där vi ska ha våran gymnastik och det var i Lundbystrand =D värsta kul, det ger mig massa barndomsminnen för fridas pappa spelade handboll där när vi var små =D

Nu ska jag lata mig framför tv:n =D

=) pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0