Äntligen fredag...

... känns lite fel att säga det efter bara en vecka men det är skönt att kunna sova ut lite nu i helgen =) Plus att jag ska på finnkampen med Frida också =D senast jag träffade henne var  juni och det är inte okej... Men nu ska vi ta igen genom att prata massa =) plus att vi ska kolla på friidrotten då :P det kommer bli så kul =D två bra saker på samma helg =D
Min älskade Frida <3<3
ÄLSKAR <3<3
Idag i skolan var det som sagt tre prov... det var inte kul. Dagen började med svenska där vi skulle skriva ett brev om varför vi valt just denna linjen, det var jättelätt =) Sen var det dags för matte... Det var INTE kul jag kom inte ihåg något typ :( sist var det engelska där skuklle vi skriva ett brev till en person =)  Det var ganska lätt så jag tror det gick bra för mig =D En sak som var kul idag var att vi fick en till kille i klassen =) Mattias heter han, så nu är det fem killar istället för fyra :P haha =) Efter skolan åkte jag och en Carro in till stan för hon skulle köpa en present till sin bror =) sen satte vi oss och åt på Mcdonalds =D

Nu ikväll ska jag hem till nadia där alla ska träffas =D det kommer bli kul =) Nu ska ta och göra mig i ordning innan jag går =)

=) pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0